Görsel Destek İçin Etkili Bir Uygulama
SightCall uygulaması, saha teknisyenleri ve mobil uzmanlar için tasarlanmış bir verimlilik aracı olarak öne çıkıyor. Uygulama, kullanıcıların canlı video akışı aracılığıyla bulundukları ortamı paylaşarak, uzaktan bir uzmandan anlık artırılmış gerçeklik destekli yardım almasına olanak tanır. Tek bir tuşla, teknisyenler video akışını duraklatabilir, ekran üzerinde çizim yapabilir, HD fotoğraflar çekebilir ve belgeleri paylaşarak işbirliği yapabilirler. Ayrıca, uzaktan kontrol edilen fener ve zoom özellikleriyle, daha iyi görünürlük ve netlik sağlanır. Uygulama, optik karakter tanıma ile ürün numaralarını ve kodlarını toplama yeteneğine de sahiptir.
SightCall uygulaması, Salesforce, ServiceNow, ZenDesk gibi önde gelen iş akışları ve CRM sistemleriyle uyumludur. Kullanıcılar, görüntüleri, videoları ve ilgili verileri otomatik olarak vaka dosyalarına kaydedebilirler. Küresel olarak dağıtılan bu uygulama, saha hizmeti organizasyonları tarafından, ofisten veya seçilen bir uzmandan görsel yardım talep etmek, diğer saha çalışanlarına görsel yardım sağlamak ve hizmet performansını artırarak müşteri deneyimini geliştirmek amacıyla kullanılmaktadır.