Gelişmiş Görsel Destek Uygulaması: SightCall
SightCall, saha teknisyenleri ve mobil uzmanlar için tasarlanmış bir uygulamadır. Bu uygulama, masa başı olmayan iş gücünün etkileşimli ve mobil destek seansları gerçekleştirmesine olanak tanır. Tek bir tıklama ile teknisyenler, bulundukları ortamı canlı video akışıyla paylaşabilir ve uzaktan bir uzmandan AR destekli yardım alabilirler. Uygulama, videoyu duraklatma, ekranda çizim yapma, yüksek çözünürlüklü fotoğraflar yakalama gibi özellikler sunar. Ayrıca, belge paylaşımı ve birlikte gezinme, uzaktan flaş açma, uzaktan yakınlaştırma gibi işlevler de mevcuttur. Optical karakter tanıma ile ürün numaralarını ve kodlarını toplama gibi ek özellikler de bulunmaktadır.
SightCall, Salesforce, ServiceNow, ZenDesk gibi önde gelen iş akışları ve CRM sistemleriyle uyumludur. Kullanıcılar, görüntüleri, videoları ve ilgili verileri otomatik olarak vaka dosyalarına kaydedebilir, böylece sürekli bir hizmet ve eğitim süreci sağlanır. Global olarak kullanılan SightCall, saha hizmet organizasyonları tarafından, ev ofis veya seçilen uzmanlardan görsel yardım talep etmek, sahadaki diğer meslektaşlara görsel destek sağlamak ve hizmet performansını artırmak için tercih edilmektedir.